Obchodné podmienky

Pravidlá obchodu

  1. Každá objednávka je považovaná za záväznú. Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí s pravidlami obchodu, s možnosťami platby, dodacími podmienkami, reklamačnými podmienkami a zoznámil sa s ustanovením o ochrane osobných údajov.
  2. Žiadame Vás, aby ste vo vlastnom záujme uvádzali presné a pravdivé údaje do objednávkového formuláru. Každá objednávka je po odoslaní potvdená e-mailovou správou v ktorej máte poslednú možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ je v objednávke z akéhokoľvek dôvodu chyba, neodkladne nás kontaktujte.
  3. Pokiaľ dôjde medzi vybavením a odoslaním objednávky ku zmene cien, platia vždy ceny uvedené v už uskutočnenej objednávke.
  4. Predajca si vyhradzuje právo telefonicky kontaktovať zákazníka pre overenie alebo upresnenie objednávky, pokiaľ napr. ide o vyššiu hodnotu objednávky, chýbajúce či nepresné údaje atď.

Ako používať e-shop

V hornej navigácii (žltý panel) si vyberte zberateľskú oblasť, ktorá vás zaujíma. Po kliknutí na produkt sa vám zobrazí podrobnejšie info o produkte. V prípade, že sa vám produkt pozdáva, vyberte množstvo a kvalitu produktu – ak je na výber a stlačte tlačítko “Pridať do košíka”.

Predtým než odošlete objednávku,  z košíka môžete ľubovoľne položky mazať, meniť ich množstvá, či pridávať nové položky.

Keď ste s obsahom košíka spokojný a chcete nákup dokončiť, presuňte sa na stránku košíka (klik na ikonku nákupného košíka vpravo hore). Na stránke košíka kliknite na tlačítko “pokračovať v objednávke”.

Ak už máte u nás vytvorený zákaznícky účet, prihláste sa,ušetríte si čas vypĺňaním políčok. Ak nemáte, jednoducho vyplňte políčka kam sa má zásielka doručiť. Po zistení vašej polohy dostanete na výber možnosti dopravy a platby.

Pre dokončenie objednávky, kliknite na “Dokončiť objednávku”.

V prípade, že ste spravili v objednávkovom procese chybu alebo si prajete zrušiť už zaslanú objednávku, kontaktujte nás na mail eshop@albumik.sk

V sekcii Rozšírená ponuka sa nachádzajú cenníky tovarov, ktoré máme spravidla na sklade, ich aktuálna dostupnosť (prípadne cena) však nie je zaručená. Nie je preto umožnené nakupovať ich priamo  (vkladaním do košiku). Tovary z tejto ponuky si môžete objednať mailom, resp. kúpiť priamo v našej kamennej predajni, pokiaľ budú na sklade.


Platba

Platbu je nutné vykonať najneskôr do 5 pracovných dní od vystavenia faktúry. Po tomto termíne bude objednávka stornovaná.

Platba je možná:

  1. V hotovosti na predajni pri osobnom prevzatí položiek (bez poštovného)
  2. Prevodom na účet v Euro alebo v Kč (pre zákazníkov z ČR)
    • Pri platbe prevodom na účet dostanete informácie o našom účte (Fio Banka)
    • Platba v €: IBAN : SK2683300000002800749107     BIC:  FIOZSKBAXXX
    • Platba v CZK: 2800749107/2010
    • Do políčka variabilný symbol zadajte číslo objednávky (príde na váš e-mail). Ak ste VS nezadali, kontaktujte nás emailom.
    • Po potvrdení objednávky dostaneme správu o objednávke čakajúcej na prevod. Akonáhle obdržíme požadovanú sumu, objednávka bude vybavená.
  3. Poštovou poukážkou na účet firmy
  4. Dobierkou (iba v SR)

Možnosti prevzatia

Objednané položky si môžete prevziať osobne na predajni alebo ich zašleme prostredníctvom Slovenskej pošty (po zaplatení na účet alebo na dobierku).

Poštou budú objednané položky zasielané najneskôr 5 pracovných dní po obdržaní platby resp. objednávky (v prípade dobierky).


Reklamácie

Položky v E-shope sú vyobrazené a popísané s najväčšou starostlivosťou, dajú sa aj osobne prezrieť priamo na predajni.

Reklamovať zakúpené položky, pri ktorých nezodpovedá obsah, resp. kvalita uvedenému popisu, je možné:

  • ihneď pri osobnom preberaní na predajni,
  • do 7 dní po prevzatí zásielky, pokiaľ boli položky zaslané poštou

Reklamovať nie je možné:

  • chyby a vady zjavné z popisu alebo vyobrazenia,
  • položky označené knp (kvalita na pozretie), resp. jednotlivé časti zbierok, partií a konvolutov (doporučujeme osobnú prehliadku i odber)
  • chyby a omyly kupujúceho pri odoslaní objednávky.

Uplatnenie reklamácie chýb tovaru a materiálu sa riadi ustanoveniami Občianskeho zákoníka, Obchodného zákoníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa.

Reklamačný formulár

Vaše meno

Váš email (povinné)

Číslo objednávky

Dôvod reklamácie


Vrátenie tovaru

V zmysle ustanovenia  zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci – spotrebiteľ právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je obvyklé pri nákupe v klasickom “kamennom” obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Ak spotrebiteľ tovar (vrátane jeho príslušenstva) poškodí, predávajúci je oprávnený domáhať sa škody v súlade s platnými právnymi predpismi.

Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby–podnikateľov ako aj fyzické osoby–nepodnikateľov, nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 102/2014 Z. z.

Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť.

Tovar zasielajte, prosíme, späť, pokiaľ možno, v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Predávajúci má právo odmietnuť prijať tovar v prípadoch, kedy vrátený tovar alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nespĺňajú základne predpoklady pre odovzdanie tovaru do opätovného predaja prípadne pri vážnom podozrení zo zámeny tovaru. Pri opätovnom vrátení tovaru spotrebiteľom si predávajúci vymedzuje právo požadovať od tohto spotrebiteľa osobné preberanie tovaru bez možnosti následnej reklamácie či vrátenia tovaru.

Je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote spolu s tovarom zaslaný:

  1. Vyplnený formulár o vrátení tovaru
  2. Originálny doklad o kúpe alebo jeho kópiu

Tovar spolu s horeuvedenými dokladmi zasielajte alebo odovzdajte osobne na adrese :

Predajňa Album
Jégého 10A
821 08 Bratislava

Uvedené doklady musia byť priložené k tovaru.


Ochrana osobných údajov

Aby sme Vám mohli ponúknuť naše služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné údaje. Rešpektujeme Vaše súkromie, a tak sa snažíme množstvo týchto údajov minimalizovať na tie najnutnejšie a údaje chránime pred zneužitím. Naša práca s osobnými údajmi plne podlieha zákonným normám, zákonu o ochrane osobných údajov.

Osobné údaje

Od Vás ako zákazníka – fyzickej osoby musíme pri nákupe požadovať tieto údaje: meno a priezvisko, úplnú poštovú adresu, e-mailovú adresu, prípadne telefonický kontakt. Tieto údaje sú potrebné k Vašej identifikácii, ku komunikácii s Vami, k realizácii predaja tovaru a zaúčtovanie Vašej platby za tovar. Pokiaľ nakupujete ako firma potrebujeme naviac adresu sídla firmy, IČO a DIČ.

Zhrnutie

Akékoľvek údaje, ktoré o Vás a o Vašich nákupoch získame, chráníme pred zneužitím, nikomu inému neposkytujeme (okrem spoločností zaisťujúcim špedičné služby alebo platobný styk; tieto obdržia nezbytné minimum informácií o zákazníkovi, potrebné pre bezproblémové vybavenie konkrétnej objednávky) a slúžia len ku kvalitnému poskytovaniu našich služieb.

Vyhradzujeme si právo využiť Vaše údaje k zasielaniu informácií o zľavách, novinkách a ďalších marketingových aktivitách. V každom takto zaslanom e-maili je návod, ako nám jednoducho oznámiť že si toto neprajete a takéto používanie nám zakázať. Tiež máte právo kedykoľvek nám písomne oznámiť akékoľvek zmeny, doplnenie, žiadosť o likvidáciu Vašich osobných údajov, ktoré ste nám predtým poskytli.

Váš súhlas

Používaním nášho internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním osobných údajov v uvedenej miere a súhlasíte z vyššie uvedenými pravidlami.


Kontakt

e-mail: e-shop@albumik.sk

tel: 0917-524-264

osobne: Jégého 10A, Bratislava – Ružinov